2 Ekim 2010 Cumartesi

Fenerbahçe 3 - Gençlerbirliği 0



        Çoktan beridir böyle bi forvet izlememiştik. Son 2 hafta özellikle tavan yaptı. Takıma alıştıkça formuda yükseliyor. Maçtan aklımda kalanları kısa kısa yazcam....

     +  Alex'in mükemmel şutuyla başladık, 99. golü direk engelledi, maça tabi ondan önce daha 2. saniyede Alex'e yapılan faul var :)

     +  Gol dakikasına kadar top bizim kontrolümüzdeydi, Dia -->Caner-->Niang üçlüsüyle ilk golü 21. dakika bulduk
     +  2. gol kontra ataktan geldi, hızlı çıktık ve Alex tek top Niang'ın koşu yoluna oynadı, o da meziyetlerini gösterdi Aykut'a golü attırdı.

    + Gol dakikasında sonra maç rölantiye girdi. 3. Gol gene bi kontra atakla geldi. Niang, GG'ye çok güzel bir pas attı o da Santos'a aynı güzellikte bıraktı ona da dokunmak kaldı.

    + Hakem konuşmak istemiyorum ama sanki Buca maçının hakemi gibi kartlarını evde unuttu sandım bi an...

    + Maçta Niang, Emre, Yobo, Gökhan Gönül öne çıkan futbolcular oldu benim adıma...

   + Okan Alkan'dan sonra Gökay İravul'da Fenerbahçe formasıyla ilk resmi maçına çıkmış oldu benim açımdan maçın en güzel anıydı.

   + Stat yarı-yarıya doluydu. Anlamadığım bişey takım 2-0 önde, rakip 10 kişi geride pas yapıyoruz, 2 pas fazla yaptık diye ıslık geliyor, ne gerek var anlamıyorum, son 2 sezon kimsenin gözünün önüne gelmiyor herhalde...

Hiç yorum yok: