5 Şubat 2011 Cumartesi

Tribünde #2: Manisaspor 1- Fenerbahçe 3



Bu maç bu sene özelinde ilklerin maçı oldu. Benim özellimde de ilk oldu. İlk defa Fenerbahçeye canlı izledim Güzeldi özlemişiz tribünleri, bağırdık hopladık zıpladık. Maç sonu eğlencesi yaptık. Yeni Tezahüratlar öğrendik ve bol bol foto çektirdik. Hayatımda bu kadar poz verdiğimi hatırlamıyorum. Ve mutlu bir şekilde ayrıldık statdan.

Dediğim gibi bu sene özelinde ilklerin maçı oldu Manisa Spor maçı. Bu ilklere gelirsek.

+ En önemlisi ilk defa bir maçta geriden gelerek kazandık ve bu olay Fenerbahçenin ilk yarıda oyundan düşüyor dedikleri dakikalarda geldi.

+ İlk defa İstanbul dışında yani gerçek deplasmanlarda üst üste 2 galibiyet aldık.

+Dia bu sezonki ilk golünü attı.

+ İlk defa üst üste 4 maç kazandık.


Tribünden maçı izlemek bazı şeyleri daha net görmenizi sağlıyor. GG'nin yerine oynayan Bekir çok rahat bir futbolcu, anlayamıyorum fırsat bulmuşsun oynayıp kendini göstermen gerek ama sanki forvet oyuncusu gibi hucüma gidince hucümda kalıyor geriye geldiğinde manisa atağı sonuçlanmış oluyor.

Beni en çok sevindiren şey ikinci yarının başında yediğimiz golden sonra takım olarak sakinliğimizi koruduk ve çok geçmeden Alex'in penaltısıyla beraberliği yakaladık. O andan itibarenden de maç bizim kontolümüze geçti. 2 topumuz direkten döndükten sonra Niang kaleciden seken topu güzel tamamladı ve  skor 2-1 oldu. Dia bu sezonki ilk golünü atarak skoru tayin etti 3-1

Aykut Kocaman bu maçta yerinde değişiklikler yaptı. Semin-Gökay ve Niang-Dia değişiklikleri çok yerinde ve zamanında yapılmış değişiklikler.

Maçtan sonra duydum Kaptan'la 2 yıllık daha sözleşme imzalamışız, inşallah bu sözleşme onun son 2-3 maçta oynadığı gibi oynamasına engel olmaz.

Ve rahatsızlanan Rıdvan Dilmen'e de burdan geçmiş olsun diyorum...



Maçtan sonra yaşananlar ise kolay kolay unutulmaz. Futbolcular tribünün önüne geldiler ve taraftarlarla karşılıklı tezahürat yaptırlar. Tezahürat...

Fener Gol gol gol(futbolcular)
Şampiyonluk Geliyor!(taraftarlar)

Takım kendine güveniyor, inanıyor ve alacak. Bazı eksik yanlarımız olabilir kimse inkar edemez ama gene de şampiyon olamamamız için hiçbir neden yok.

Hiç yorum yok: