24 Şubat 2011 Perşembe

Valdes'den Ders!



Barça'nın devre arası transferi İbrahim Afellay'ın işi biraz zor. Allahtan takım arkadaşları ona yardım ediyorlar. Maçtan önce Valdes ve Mascherano yeni transferi bi kenara çekmişler ne yapması gerektiğini anlatıyorlar. Bildiğimiz gibi Barça oyun sistemi basit bir sistem ama uygulaması zor, Afellay'ın işi'de zor. 


Video'nun altına eğlencelik şeyler'de yazmışlar. Onları da nacizane çevirelim.


Valdes: 'Bana yakın olduğunda pası bana at.'

Valdes Mascherano için: 'Ona yakın olduğunda pası ona at, bana atma.'

Mascherano: 'Pas alacak pozisyonda bekle hep. Yakın ol, top onlarda olsa dahi.'

Valdes Iniesta için: 'Adamım, benim İngilizce beni gerçekten korkutuyor. Ben McDonald's da yemek yemeğe başladığımdan beri çok iyi ingilizce öğreniyorum.'

Pique: 'Valdes, Valdes, Shakira'nın seninle tanışmak isteyen bir kızkardeşi var.'


Biraz abartmışlar biliyorum ama komik :)

Hiç yorum yok: